ITIL4® Foundation (ITIL4F)
Inhoud:
Inleiding, achtergrond en kenmerken van ITIL4. Service relationship management. Het Service Value System (SVS). De vier dimensies van Service Management. Dimensie 1: Organisaties en mensen. Dimensie 2: Informatie & technologie. Dimensie 3: Partners & leveranciers. Dimensie 4: Value streams (waardestromen) en processen. SVS Guiding principles. SVS Governance. SVS Continual improvement. De Service Value Chain. De zes hoofdactiviteiten van de Service Value Chain. De ITIL® 4 Practices. Algemene management practices. Service management practices. Technische management practices. Voorbereiding op het examenDoelstelling:
Kennismaking met het Service Value System (SVS), de practices en processen van ITIL4®.Bestemd voor:
Medewerkers op het gebied van beheer van de IT dienstverlening en infrastructuur die geacht worden te kunnen werken binnen de processen die zijn ingericht aan de hand van ITIL®.Voorkennis:
Goede basiskennis van algemene IT-principes en Beheer-processen.Prijs:
€ 1795,00De cursusprijs voor alle cursussen die opleiden tot een officieel diploma zijn inclusief één keer examen doen, lesmateriaal en lunch. De examendatum bepaalt u na afloop van de cursus. De prijzen van alle overige cursussen zijn inclusief lesmateriaal en lunch. De bedragen van alle cursussen en examens zijn vrij van BTW.
Startdatum | Tijdstip | Duur | Inschrijven |
AMSTERDAM
25-11-2024 | 9:30-16:30 uur | 3 dagen | Inschrijven |
23-12-2024 | 9:30-16:30 uur | 3 dagen | Inschrijven |
27-1-2025 | 9:30-16:30 uur | 3 dagen | Inschrijven |
24-2-2025 | 9:30-16:30 uur | 3 dagen | Inschrijven |
24-3-2025 | 9:30-16:30 uur | 3 dagen | Inschrijven |
U ziet de eerste vijf startdata van de cursus.
Alle cursusdata: Klik op de link Inschrijven bij de gewenste cursus om alle data te zien die horen bij de cursus.
Wilt u zich inschrijven voor een datum die nog niet op de site staat?
Neem dan contact op met Martha Krop: 020-5817766 of mailen via martha@cva.nl.