Informatica Opleidingen

Leergang Service Management (LSM)

Inhoud:

Inleiding Service Management. Wat is het doel van Service Management?. De Service Waardestroom.. Operationeel Service Management. Event, Request en Incident Management. Problem en Change Management. Asset en Configuration Management. Portfolio, Catalogue en Service Level Management

Doelstelling:

Inzicht verwerven en praktijkervaring opdoen met de dienstverlening, structuur, inhoud en cultuuraspecten van Service Management.

Bestemd voor:

Professionals die kennis en ervaring willen opdoen met Service Management of die dit willen gaan toepassen en/of werkzaam zijn bij een van de organisaties die dit in de praktijk al toepassen.

Voorkennis:

Enige kennis van ICT-middelen en ICT-beheer zijn noodzakelijk om deze opleiding te kunnen volgen.

Prijs:

€ 6595,00

De cursusprijs voor alle cursussen die opleiden tot een officieel diploma zijn inclusief één keer examen doen, lesmateriaal en lunch. De examendatum bepaalt u na afloop van de cursus. De prijzen van alle overige cursussen zijn inclusief lesmateriaal en lunch. De bedragen van alle cursussen en examens zijn vrij van BTW.

Startdatum

Tijdstip

Duur

Inschrijven


AMSTERDAM

10-1-20259:30-16:30 uur15 dagenInschrijven
11-4-20259:30-16:30 uur15 dagenInschrijven
12-9-20259:30-16:30 uur15 dagenInschrijven



U ziet de eerste vijf startdata van de cursus.
Alle cursusdata: Klik op de link Inschrijven bij de gewenste cursus om alle data te zien die horen bij de cursus.

Wilt u zich inschrijven voor een datum die nog niet op de site staat?
Neem dan contact op met Martha Krop: 020-5817766 of mailen via martha@cva.nl.

 

Zekeringstraat 7A | 1014 BM Amsterdam | Telefoon: 020-5817766
IBAN-nummer: NL65 INGB 0003 3913 28  | KVK: 33168814